PROSÍM NEZADAVAJTE UŽ DOTAZY DO FÓRA NA WEBSITEX5.BLU­EFORUM.CZ

POUŽITE NOVÉ FÓRUM NA WWW.WEBSITEX5­.SK/FORUM

Toto je upravená offline kópia zrušeného fóra z websitex5.blueforum.cz s obsahom ku 9.11.2016. Offline kópia nie je editovateľná , je bez možnosti vyhľadávania , registrácie a prihlásenia užívateľa.

faktura

Tomáš

Tomáš

Borec

Příspěvků: 10

#1 5. 1. 2015 20:35

Viem ,že to sem asi nepatrí ,ale možno ste s tým už niekto mali skúsenosť.Mám živnosť a dnes som si kupil program X5 Profesional cez oficiálneho predajcu.Bohužial mi nikde neprišlo potvrdenie o zaplatení (faktura).Mohol by mi niekto poradiť kde sa to dá najsť?Viem ,že by som asi mal napísať rovno predajcovi ,ale s angličtinou niesom natomaž tak dobre a nebol by som rád keby došlo k nejakímu nedorozumeniu :)

Šaling Ladislav

Šaling Ladislav

Veterán

Příspěvků: 187

#2 7. 1. 2015 09:36

[1] Vo svojom príspevku ste neuviedli cez ktorého oficiálneho predajcu ste zakúpil program X5 Professional. Osobne mám veľmi dobré skúsenosti so slovenským predajcom fy Jursat Computers Kežmarok, pri upgradoch s fy Cleverbridge AG, Nemecko , ktorí vždy elektronicky emailom v slovenskom jazyku zaslali potvrdenie objednávky, faktúru a produktový kľúč. Po registrácii u fy Incomedia sú v ich databáze zaznamenávané len Vaše produktové kľúče pre všetky Vaše produkty, ktoré sú pre Vás dostupné po prihlásení na ich stránku. V prípade nedoručenia faktúry sa obráťte na Vášho dodávateľa ( u starších vekových ročníkov trebárs aj s pomocou prekladu do angličštiny cez Google translátor).

Tomáš

Tomáš

Borec

Příspěvků: 10

#3 7. 1. 2015 18:29

Napísal som na support Cleverbridge a poslali mi fakturu cez mail.Predtým to nespravili.Vdaka za radu :)


.

RSS kanál tohoto tématu